Pagina's

21 januari 2013

Glittersss!

























Vandaag eens iets anders dan nail art! Ik zag dit idee toevallig op internet voorbij komen en vond het er zo gaaf uit zien! Gelukkig had ik nog heel veel van dit soort glittertjes thuis liggen dus ik ben gelijk aan de slag gegaan. Ja, elk glittertje heb ik er los opgeplakt! Ontzettend veel werk, dat is ook de reden dat ik maar één nagel heb gedaan en de rest zwart heb gelakt. Mocht je alle nagels met die glitters doen dan ben je minstens 10 uur bezig, haha. Ik vind het een super gaaf effect! Omdat ik deze foto zo close-up heb genomen zie je precies hoe de glittertjes zitten. Van een afstandje ziet het er ook erg gaaf uit, vooral onder een lamp! Hope you like it!

5 opmerkingen:

  1. Echt zo mooi! Wil dit al tijden proberen maar heb er de glitters niet voor, snel naar de Pipoos! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er gaaf uit! Toch maar eens proberen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt heel leuk! alleen zou ik het zelf wel combineren met een kleurtje omdat ik niet zo een voorstander voor zwart ben

    BeantwoordenVerwijderen