Pagina's

19 augustus 2013

Oranje roze panter



Hi ladies! "Long time no see!" Klopt, ik ben een tijdje 'gestopt' met nail art om verschillende redenen. De belangrijkste reden was de vakantie: ik heb 8 weken lang fulltime (lees: 45 uur per week) gewerkt. Wanneer ik dan in de avond thuis kwam was ik zo moe dat ik eigenlijk nergens meer zin in had. En op mijn vrije dagen ging ik vooral uit met vrienden.

Daarnaast waren mijn nagels helemaal verpest door de acrylnagels. Ik heb geprobeerd ze een tijdje te laten 'rusten' maar dit heeft geen nut gehad. Ze zijn zo beschadigd en slap waardoor ze constant afbreken en nooit een mooie lengte krijgen. Daarom heb ik een paar dagen geleden weer naturel solar (lijkt op acryl, is iets sterker) nagels laten zetten. En nu ik klaar ben met fulltime werken heb ik hopelijk weer wat meer tijd voor nail art! 

Bij deze dus een simpele 'come-back', de welbekende panterprint. Maar dan net een beetje anders. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden!



























Trouwens, ik gebruik voortaan mijn iPhone 5 voor het maken van foto's en geen spiegelreflex camera meer. Ik vind het zelf kwalitatief niet heel veel uitmaken, ik hoop jullie ook niet!

2 opmerkingen: